Sunday, November 13, 2011

first

KADANG-kadang, bila kita rasa sangat la sakit hati, maksud aku, tak senang (maybe), apa yg boleh kita buat???
aih *sigh, nothing. nak buat macam mana, takkan la kau nak pergi bagi penampar sedas kat anak orang tuh? kerja gila namanya, tapi kan at least, mesti ada sesuatu yg perlu kau buat time kau rasa sakit hati, macam masuk tandas and give a really really gila punya punch kat anak patung kesayangn kau. haha. tak pun pergi daki bukit (kalau tak larat daki rooftop rumah kau je) then melaung lah kau habisan. dah melaung? puas kan??

okeh okeh, stop with all the nonsense things,
sebenarnya kan., aku rasa macam tak puas hati kat peraturan yg manusia buat kat alam ni, yela, org cantik je yg dipandang, org yg pndai gila chop angin (makan pong orang la kau) je yg disayang, yela buat baik kat depan kau kan, padahal? haram laa,

aih *sigh*
ingat senang ke nak puaskan hati people nowadays eh? susah kau tau. susah gila, ada tu yg sanggup lepaskan persahabatn kerana, hanya kerana sbb musabab yg mmmg takleh aku terima, even korang (kalau kau boleh fikir la ) yg tahu pun rasa macam tak logik, uh, aku tak tahu

apa erti persahabatan bg kau eh?
apa kau igt shbat kau ni macam tunggul kayu? ke lembu??
tunggul kayu apabila kau senang2 je kan, tak hirau perasaan sahabat kau ni? and why kau boleh anggap shbt kau ni lembu? yg boleh kau cucuk hidung buat macam tu buat macam ini, heh, kerja gila namanya. tu nak kata yg kau ni bukan sahabat, tapi tapi umpama yelah, takde erti perasaan lansung terhadap shbt kau nih,
aku tak tahu la, kalau kau mmg anggap persahbtn yg kau jalin slama ni hny utk suka2, hnya utk time enjoy your life, ha.ha. memang aku takleh terima, tp boleh buat apa kan , senyap jelah, ye ye. aku mengaku aku sayang gila kat kau, aku anggap kau sebahagian dalm hidup aku, tapi dah kau buang aku, hah! luhur hati ini,
entah tak tahu aku nak kata , bila ingat balik, ada ke time kau duduk dgn shbt kau ni, tenangkan hati shbt kau ni, time shbt kau ni having a hard time?? takde kan? memang, tp shbt kau ni lah yg snggup duduk dgn kau even senang o susah, hah! rasa macam tak berbaloi je selama ni, aku kawan dgn kau, rasa mcm tak dihargai,.

tapi aku tak boleh la bodoh,
aku tak boleh marah kau, aku dh anggap kau sbhagian hidup aku. yang aku boleh buat dari dulu kini dan selamanya
hanya mendiamkan diri, show a fake smile+laugh+expressionofhappiness even dlm hati ya allah, hanya tuhan je yg tahu, kau tahu?? aku tau kau tak tahu.

ini yg dikatakan dunia,
cowardly person whole the world. suka sgt dgr ckp org lain yg mmg kalau betul tu tak pe , ni salah, ya allah , tolong lah. yg kau heran sgt dorang kata tu pehal?? bukan nya kau buat salah, salah ke?
pkeh takpelah, dah kau buang aku, aku takleh nak buat apa, cuma mmg terasa la sgt, sgt sgt, dan aku nak kata satu je kat kau, sekali kau buang aku, i'll never come back, that's my promise



No comments:

Post a Comment